EĞİTİMDE BÜYÜK ADIM

sinavdonemi - -

ZEYNEP DİZDAR - GÖNÜL OYUNU ŞARKI SÖZLERİ

0 yorum

ZEYNEP DİZDAR - GÖNÜL OYUNU ŞARKI SÖZLERİ

 http://sinavdonemi.blogspot.com.tr/

- Reklamlar -
Karardı benim dünyam !
Bir yüzüme baktın
Bir boyun büktün,
Sevginin zehrini, gönlüme attın,
Kalbime taktın

Madem ki sonunda,
Ayrılık vardı
Neden beni buldun,
Beni ağlattın
Beni sızlattın

Karardı benim dünyam
Feryadımı duysana
Kayboldum bir meçhulde
Ellerimi tutsana

Seninkisi sevgi değil
Seninki aşk değil
Seninki gönül oyunu
Şu halime baksana
Sen değil misin, beni terk eden
Sen değil misin
Hasret çektiren
Boynumu büken
Nedir bu hırçınlık
Nedir ettiğin
Gel de bitsin dertlerim
Yeter çektiğim off
Benim çektiğim

Karardı benim dünyam
Feryadımı duysana
Kayboldum bir meçhulde
Ellerimi tutsana

zeynep dizdar 2015 yeni şarkısı zeynep dizdar gönül oyunu sözleri, zeynep dizdar şarkı sözleri




Yorum Gönder

Yorumunuza en kısa zamanda okunup cevap atılacaktır

Facebook

Derslere Yardımcı site www.sinavdonemi.blogspot.com